Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Talebiniz Önceliğimizdir…

Değerli vatandaşlarımız, hizmetlerimize yönelik görüş ve önerileriniz ile taleplerinizi bize iletin size en kısa sürede bilgi verelim.

Defterdarlığımız tarafından yürütülen hizmetleri biraraya getirerek tek bir kanaldan hizmet vermek için kurulan Çağrı Merkezimiz 20.08.2015 tarihinde hizmete başlamıştır. Yardım almak isteyen vatandaşlarımız 7 gün 24 saat Çağrı Merkezi’nin +90 212 402 42 40 numaralı telefon hattını arayarak taleplerini iletebileceklerdir. En doğru ve en kısa yönlendirmeler yapılmak kaydıyla en kısa sürede size dönüş yapılacaktır.
(Mesai saatleri dışında işleme alınan taleplerinizin dönüşü mesai saatleri içinde yapılacaktır.)

Çağrı Merkezi Kuruluş, Görev ve Çalışma Esasları İşlem Yönergesi İçin…